Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Смалько О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Смалько О. А. 
Розвиток творчого мислення старшокласників на уроках математики з використанням інформаційних технологій навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Смалько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Запропоновано науково обгрунтовану методику розвитку творчих компонентів мислення старшокласників на уроках з деяких систем шкільного курсу математики використанням комп'ютера. Проаналізовано можливості використання різноманітних засобів інформаційних технологій під час навчання математики в школі. Встановлено дидактичні умови та форми опосередкованої комп'ютером діяльності, які сприяють розвитку творчого мислення школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)21-366

Шифр НБУВ: РА324375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Смалько О. 
Позааудиторна виховна робота як чинник професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців / О. Смалько // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 77-81. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано сутність і компоненти позааудиторної виховної роботи у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Позааудиторну виховну роботу розуміють як систему виховних заходів, спрямованих на виховання високорозвиненої особистості майбутнього фахівця зі сформованою особистісною моральною культурою, творчим мисленням, відповідальністю, різнобічними інтересами та настійними прагненнями їх задоволення та дієвою конкурентоспроможністю. Акцентовано увагу на тому, що позааудиторна виховна робота є системою, що поєднує в собі такі компоненти: мету, зміст, методи, засоби, форми, принципи, які взаємозв'язані та взаємозумовлені між собою. Визначено, що метою виховної роботи у ВНЗ є підготовка студентів до виконання рольового репертуару (громадянина, патріота, професіонала, сім'янина, носія культури), який є необхідним для життя в суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Смалько О. 
Система формування відповідального ставлення до батьківства в студентів університету в позааудиторній виховній роботі / О. Смалько // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 71-76. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито одну з важливих проблем позааудиторної виховної роботи у вищих навчальних закладах - проблему підготовки студентів до майбутнього сімейного життя та формування в них адекватних уявлень про відповідальне ставлення до виконання ролей батьків. Відзначено, що позааудиторна виховна робота спрямована на системну підготовку студентів до використання рольового репертуару (громадянина, патріота, професіонала, сім'янина, носія культури), який потрібен для життя в суспільстві (професійний та особистісний аспекти). Системне бачення формування відповідального ставлення до батьківства надає змогу чітко виділити складові компоненти (мету, завдання, зміст, чинники, форми, методи та результат), проаналізувати всю різноманітність зв'язків і відносин між ними. Ефективність системи позааудиторної виховної роботи з формування відповідального ставлення до батьківства залежить від дієвості кожного з компонентів і компетентності суб'єктів, покликаних організовувати та здійснювати цю роботу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ч481.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Смалько О. В. 
Формування відповідального ставлення до батьківства у студентів класичного університету в процесі позааудиторної виховної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Смалько; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2016. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність феномену "формування відповідального ставлення до батьківства в студентів класичного університету в процесі позааудиторної виховної роботи". Розглянуто структуру та функції відповідального ставлення до батьківства (ВСБ) та особливості його формування в студентів класичного університету в процесі позааудиторної виховної роботи (ПАВР). Визначено критерії та показники, охарактеризовано рівні сформованості ВСБ у студентів класичного університету. Розроблено модель формування ВСБ у студентів класичного університету в процесі ПАВР, яка містить мету, методологічні підходи, принципи, етапи, зміст, методи, форми, педагогічні умови, а також критерії, рівні й очікуваний результат. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування ВСБ у студентів класичного університету в процесі ПАВР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425889 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського